Recenze SCUF Nomad: jeden z nejlepších ovladačů, které si můžete koupit, pokud vlastníte iPhone

SCUF Nomad hledá kompatibilitu se všemi iPhony kompatibilními s iOS 16.

Před několika měsíci jsme měli skvělou příležitost otestovat Razer Kishi Ultra a Razer Kishi V2 Pro. Nyní se nám do rukou dostal nový SCUF Nomad, ovladač kompatibilní s iPhonem a Apple Arcade, který se vyznačuje specifikacemi, jako jsou joysticky s Hall Effectem, které prodlužují životnost ovladače, ergonomický design pro skvělé pohodlí a mnoho dalšího.

Jak vidíte, tento ovladač má několik velmi dobrých vlastností, což nás vedlo k tomu, abychom mu udělili velmi dobré hodnocení a doporučili ho pro váš iPhone, pokud rádi hrajete hry na svém smartphonu. Pojďme se tedy ponořit do toho, čím je tento ovladač výjimečný, což jsem měl možnost několik dní testovat na svém iPhonu 15 Pro Max.

+ Klady

• Dobrý design a pohodlné používání
  • Dobrá kvalita tlačítek a joysticku
  • Kompatibilita s Apple Arcade
  • iPhone můžete vložit do pouzdra

– Nevýhody

• V závislosti na typu iPhonu, který máte, může kamera drhnout o plošinu
  • Zadní páčky jsou špatně přístupné
Obsah:

Cena a kde koupit SCUF Nomad

Nový SCUF Nomad najdete na oficiálních stránkách za 109,99 eur v černé a bílé barvě. Oficiální obchod je nejbezpečnějším místem, kde jej můžeme zakoupit a obdržet domů. S největší pravděpodobností bude brzy k dispozici i na dalších nákupních kanálech, například na Amazonu.

Tento ovladač má skvělý poměr ceny a výkonu, takže pokud jste hledali zařízení s těmito funkcemi, SCUF Nomad je velmi dobrou volbou, zejména pokud máte iPhone, protože se dokonale připojuje k Apple Arcade.

Tabulka specifikací funkcí

Tlačítka Pohybová tlačítka, ovládací tlačítka, dva joysticky a dvě přizpůsobitelné zadní páčky.
Potřebný software Aplikace SCUF Nomad Companion
Připojení Port USB-C
Podporovaná zařízení Všechny kompatibilní iPhony se systémem iOS 16 nebo vyšším
Cena 109,99 EUR

Velmi ergonomický design pro mnoho hodin hraní

Nomad se hodí pro jakýkoli iPhone

První, co vás na SCUF Nomad zaujme, je jeho schopnost přizpůsobit se jakémukoli iPhonu s pouzdrem v ceně. Měl jsem možnost jej vyzkoušet jak s iPhonem 15 Pro Max, tak s iPhonem 15 Pro, ale právě u prvního jmenovaného jsem byl nejvíce překvapen, protože díky přizpůsobivé platformě perfektně sedí a nedává vám pocit nejistoty, že se ovladač zlomí.

Co se týče tlačítek, jsou opravdu příjemná na dotek s dobrou velikostí, což je dobrá velikost, kterou má ovladač také s cílem nabídnout skvělou ergonomii, abyste mohli hrát celé hodiny. Je třeba také poznamenat, že právě v tomto směru ovladač SCUF Nomad vyniká, protože nabízí možnost přizpůsobení zadních páček a dvou joysticků s Hallovým efektem, které prodlužují životnost ovladače.

Zatímco tlačítka ABXY působí velmi kvalitně, osmisměrný joystick už tak kvalitní není. Během testování jsem raději používal oba joysticky. A to bez obav, protože mají Hallův efekt, který prodlužuje jejich životnost a také životnost ovladače. Co se týče zadních joysticků, které jsou přizpůsobitelné, zjistil jsem, že jsou při hraní špatně přístupné.

Horní páčky se používají snadno a pohodlně, jsou na ideálním místě, když ovladač používáte tak, abyste je mohli používat ukazováčky. Celkově je herní zážitek s ovladačem velmi dobrý, až na dvě výše zmíněné drobnosti. Nakonec jsou zde další tlačítka, aby bylo možné ovládat napájení nebo připojení Bluetooth, a ve spodní části je port USB-C pro nabíjení.

Ergonomie v ruce tohoto ovladače je jednou z jeho silných stránek.

Uživatelské zkušenosti

První, co musím vyzdvihnout, je kompatibilita s iPhonem, je to jedna z jeho silných stránek a je to znát v mnoha ohledech. Zaprvé proto, že jej díky odnímatelné platformě můžete používat s jakýmkoli iPhonem, i když jsem byl trochu nejistý z toho, že o něj může drhnout čočka fotoaparátu. Dalším aspektem, kde je tato integrace nejvíce patrná, je kompatibilita s obchodem App Store a hrami Apple Arcade. V galerii obou platforem si je můžete snadno prohlížet, otevírat a stahovat.

Dalším aspektem, který bych chtěl vyzdvihnout v souvislosti s uživatelským prostředím, je přizpůsobení jeho zadních páček, aby bylo hraní a přizpůsobení se hrám pohodlnější. Jak jsem již řekl, v tomto ohledu je co zlepšovat, protože podle mého názoru jsou trochu nepohodlné a jejich chod není dobrý. Naopak horní páky jsou velmi kvalitní, pohodlné a s velkým zdvihem.

A konečně, ovládání je díky skvělé ergonomii velmi pohodlné. Právě tento aspekt vyniká nejvíce a nijak nezaostává. Je velmi pohodlné, rukám se dokonale přizpůsobí a umožní mnohahodinové hraní, čemuž napomáhá i 16hodinová výdrž baterie. Tlačítka ABXY nabízejí dobrý herní zážitek také v kombinaci s joysticky, které jsou díky návrhu společnosti odolné.

Zde si můžete prohlédnout kompletní ovladač

Aplikace v srdci zážitku

Aplikace ovladače SCUF je epicentrem zážitku, protože je v mnoha ohledech nepostradatelná. Pomocí aplikace si můžete přizpůsobit zadní páčky a další aspekty ovladače, ale také nahrávání videa, protože můžete snadno nahrávat své hraní.

Na aplikaci se mi nejvíce líbilo její snadné používání, je velmi intuitivní a velmi rychle si na ni zvyknete. Na levé straně má menu, kde jsou všechny možnosti. Možnosti jako „Moje hry“, kde najdete všechny uložené hry pro rychlejší přístup, „Doporučené hry“, kde můžete najít hry z App Store a přidat ty, které chcete, „Platformy„, kde najdete Apple Arcade nebo PS Remote Play a „Galerie„, kde najdete obsah, který jste vytvořili pomocí ovladače.

V tomto ohledu SCUF Nomad vyniká na výbornou. Jednoduchá aplikace, pomocí které můžete spravovat všechny své hry a také si přizpůsobit zážitek z používání ovladače. Díky aplikaci se zážitek s tímto zařízením výrazně zlepší.

Pomocí aplikace pro ovladač můžete snadno přistupovat ke svým hrám.

Závěr

Příchod zařízení SCUF Nomad na trh představuje významný milník pro hráče na iPhonu, zejména pro ty, kteří používají Apple Arcade. Tento ovladač vyniká nejen svým ergonomickým designem a pokročilými technickými vlastnostmi, ale také uživatelským zážitkem, který nabízí.

SCUF Nomad zaujme svým ergonomickým designem, který zajišťuje pohodlí při dlouhých herních seancích. Schopnost přizpůsobit se různým modelům iPhonu, a to i s pouzdrem, z něj dělá univerzální a praktickou volbu. Joysticky s Hallovým efektem nejen prodlužují životnost ovladače, ale také poskytují přesnou a dlouhotrvající hmatovou zpětnou vazbu. Zatímco tlačítka ABXY jsou kvalitní, osmisměrný kříž by si zasloužil vylepšení.

Jednou z nejsilnějších stránek ovladače SCUF Nomad je jeho bezproblémová integrace se zařízeními iOS a Apple Arcade. Snadnost, s jakou se připojuje a spolupracuje s různými modely iPhonu, je pozoruhodná a umožňuje uživatelům využívat širokou škálu her dostupných v App Store a Apple Arcade. Drobné obavy však může vyvolávat možnost tření čočky fotoaparátu o odnímatelnou platformu.

Přizpůsobení zadních páček je oblastí ke zvážení, protože sice nabízí možnosti, jak zlepšit hratelnost, ale přístup a chod těchto páček by mohl být vylepšen. Naopak horní páčky jsou vynikající kvality, snadno se používají a jsou velmi pohodlné. Šestnáctihodinová výdrž baterie ovladače zajišťuje dlouhé a nepřerušované herní seance a jeho ergonomický design pomáhá předcházet únavě při dlouhodobém používání.

Aplikace SCUF Nomad Companion je nezbytným nástrojem, který umocňuje uživatelský zážitek. Aplikace umožňuje nejen přizpůsobit funkce ovladače, ale také usnadňuje správu a přístup ke hrám a nahrávání hraní. Její intuitivní rozhraní a různé možnosti, které nabízí, jako například „Moje hry“ a „Doporučené hry“, výrazně zvyšují celkový uživatelský komfort.

Celkově se ovladač SCUF Nomad představuje jako výjimečná volba pro hráče her pro iPhone, kteří hledají kvalitní a pohodlný ovladač. Navzdory některým drobným oblastem, které je třeba vylepšit, jeho přednosti dalece převažují nad drobnými nedostatky. Kombinace ergonomického designu, pokročilých technických funkcí a robustní doprovodné aplikace dělá z ovladače SCUF Nomad vynikající investici pro každého nadšence mobilních her.